Dienstverlening, Klachtenprocedure en Algemene Voorwaarden

Stichting JoHo Insurances

Adres:

  • Stationsweg 2-D, 2312 AV Leiden, Nederland.

Vergunning AFM (Autoriteit Financiële Markten):

  • Nummer: 12043929

Aard van de dienstverlening

Binnen het kader van onze vergunning kunnen wij u op de volgende manieren van dienst zijn:

  • Inzicht in uw risico's: Wij brengen uw huidige situatie in kaart en geven inzicht in hoe u bepaalde risico's kunt afdekken met verzekeringen gedurende uw verblijf buiten Nederland.
  • Schadeverzekeringen (inclusief zorgverzekeringen): Wij adviseren over en bemiddelen in schadeverzekeringen, zodat u de juiste dekking krijgt.
  • Arbeidsongeschiktheids- en overlijdensrisicoverzekeringen: Wij informeren u over de verschillende beschikbarte opties en bemiddelen bij het afsluiten van de verzekering die wij aanbieden. Als u precies weet welke verzekering u wilt ('execution only'), kunnen wij u helpen bij het afsluiten zonder advies.
  • Vergelijken en selecteren: Als u een idee heeft van het soort financieel product dat u zoekt, helpen wij u bij het vergelijken en selecteren van de beste verzekering(en) binnen ons aanbod.
  • Beheer van uw verzekeringen: Wij nemen het beheer van uw verzekeringen uit handen, van advies en afsluiten tot begeleiding na het afsluiten. Let op: voor inkomens- en vermogensverzekeringen bieden wij wel bemiddeling (op basis van execution only) en beheer, maar geen advies.
  • Ons aanbod: Wij informeren, vergelijken en adviseren over verzekeringen van verzekeraars waar wij een agentschap hebben.

Klachten

Uiteraard doen wij ons best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Informeer ons graag tijdig, indien u niet tevreden bent, bij voorkeur via email: contact@johoinsurances.org. Als u na de reactie op uw bericht nog steeds niet tevreden bent, dan verzoeken wij u de volgende procedure te volgen:

Stap 1 - Klacht indienen

U kunt uw klacht:

Stuur graag de volgende gegevens mee:

  • Contactgegevens
  • Verzekering en polisnummer;
  • Omschrijving van de klacht.
  • Eventuele aanvullende informatie en documenten, waarmee wij een beter beeld krijgen van de klacht.

U kunt binnen 5 tot 10 werkdagen een reactie verwachten. Wij registreren alle klachten. Het kan zijn dat de uitkomst van uw klacht niet is wat u had verwacht. U kunt dan de klacht voorleggen aan een onafhankelijke partij zoals een klachtenorganisatie (Kifid, zie stap 2) of de rechter in Den Haag.

Stap 2 - KiFid

Mocht u menen dat wij niet adequaat op uw klacht hebben gereageerd, dan kunt u zich wenden tot:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon: 070-3338999
www.kifid.nl

Ons kantoor is bij het Kifid aangesloten onder nummer: 300.016306